Bertness wear

niedziela, 5 lipca 2015

Jedziemy budować trasy zjazdowe

Zapraszam na mojego nowego bloga: Bert Freeride

Budowanie tras rowerowych potrafi sprawić niemalże tyle samo satysfakcji, co jazda na rowerze. Niejednokrotnie przekonałem się o tym na własnej skórze. Jak dotychczas budowałem jedynie na lokalnych, czy prywatnych trasach, w te wakacje to się zmieni. Już za dwa tygodnie wyruszamy w trasę i będziemy budować trasy rowerowe w słowackim bikeparku Bachledowa Dolina. Czasu do wyjazdu jest niewiele, a my mamy spore problemy techniczne z naszymi rowerami, ale miejmy nadzieję, że wszystko uda się załatwić w czasie. Nigdy wcześniej nie byliśmy w tym parku, słyszałem jedynie, że pomagał budować go Filip Polc, zawodnik, którego bardzo lubię.  Wyjazd zapowiada się świetnie- już nie mogę się doczekać jak będę jeździł po trasie wybudowanej przez nas samych.
Downhill City Tours Kłodzko: Te zawody dały w kość naszym rowerom


Szykuje się mocno rowerowy wyjazd, właśnie dlatego postanowiłem założyć konto na Instagramie, na którym będę dodawał przeróżne zdjęcia, nie tylko te rowerowe.  Obserwujcie mnie tutaj: https://instagram.com/bertfreeride/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapoznaj się z moimi zasadami komentowania.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...