Bertness wear

sobota, 19 lipca 2014

Dakine Torque Driver- dobra alternatywa dla śrubokrętów

      Dakine stworzył bardzo praktyczny i poręczny klucz uniwersalny, którego używam od paru tygodni. Od dłuższego czasu brakowało mi niektórych śrubokrętów na jednodniowych wyjazdach rowerowych czy snowboardowych. Nie zawsze miałem możliwość brać ze sobą wiele śrubokrętów, które czasem mogą się przydać. Często miałem na stoku sytuacje, w której przekręcało mi się wiązanie i musiałem szukać śrubokrętów, żeby je odpowiednio ustawić.

      Świetnym rozwiązaniem jest poręczny klucz firmy Dakine, który mieści się w kieszeni. Zajmuje mało miejsca i zawiera w sobie najpotrzebniejsze końcówki, które według uznania możemy sobie wymieniać. Planuję dokupić jeszcze dodatkowe końcówki, żeby poszerzyć jego możliwości, koszt w zależności od jakości i ilości nawet od 3zł. W zestawie znajdziemy: pięć uniwersalnych końcówek i malutki klucz oczkowy 10/8mm. Bardzo praktyczną rzeczą jest to, że Dakine Torque Driver może działać jak grzechotka. Możliwe jest wkręcanie, wykręcanie lub unieruchomienie końcówki, robi się to malutkim przesuwakiem.
Wszystkie końcówki z zestawu chowają się w rączce, więc nie musimy martwić się, że je pogubimy.
Klucz dodałem do mojego zestawu wyprawowego i jestem z niego bardzo zadowolony. Zamiast kupować zestaw wielu śrubokrętów po prostu dokupię końcówki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapoznaj się z moimi zasadami komentowania.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...