Bertness wear

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Kili Mandżaro

      Tyle wspomnień wiąże się dla mnie z tym miejscem. Nadal pamiętam jak przyjeżdżałem tam na rowerze z marketu, żeby pośmigać na, niespotykanych wcześniej, bandach i skoczniach. Pierwsze gleby i popsute części wspominam właśnie stąd, to samo z pierwszą dobrze przejechaną bandą, nadal ją pamiętam. Od pierwszego zjazdu wiedziałem, że ten sport jest właśnie dla mnie.
Kilimandżaro Wrocław
Teraz nazywa się K2, ale ja zawsze będę mówił na to Kili
   
  Zawsze panowała tu, jak pewnie na każdej miejscówce tego typu, zasada: nie kopiesz, nie jeździsz. Myślę, że przepracowałem tam kilka dobrych godzin, łopatogodzin. A Jaki byłem dumny kiedy pierwszy raz przyjechałem tam na moim Signie to głowa mała. Zacząłem wtedy poznawać ludzi i uczyć się nowych rzeczy. Z tego co pamiętam, pierwszego dnia na moim sztywniaku, pojechaliśmy z K na step-up i skakaliśmy na nim uradowani dobrych kilka godzin do wieczora. Doskonale pamiętam też jak przez parę dni, może tygodni, wraz z K, przyjeżdżaliśmy tam i jeździliśmy po drugiej stronie, na innych, mniej popularnych trasach. To dlatego, że po prostu wstydziliśmy się starszych kolegów, którzy jeździli lepiej od nas. Potem, K złożył nowy rower, na ramie Cocaine, więc trenowaliśmy ostro i po krótkim czasie jeździliśmy już po mniej odludnych traskach.
      Parę lat później, parę metrów od Kili, powstał Najlepszy pumptrack po jakim jeździłem, K2. Budowany był od zera, więc byłem świadkiem jego narodzin.


Na wysokiej na 127m górce, Kili znajdziesz:
  • sporo fajnych hopek
  • jeszcze więcej hopek
  • kilka trasek z bandami
  • hopy typu dirt na dole
Obok Kili, na K2 znajdziesz:
  • świetny pumptrack
  • kilka stolików
  • parę naprawdę dużych hop 
Jeżeli chcesz zacząć swoją przygodę z rowerem, nie ważne czy myślisz o xc, bmx, dircie czy downhillu, na pewno jest to dobra miejscówka na początek, Link do strony ludzi z Kili na fejsbuku: https://www.facebook.com/groups/100814186659415/
      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapoznaj się z moimi zasadami komentowania.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...