Bertness wear

piątek, 17 października 2014

Pięć dobrych filmów na piątkowy wieczór

Zazwyczaj oglądam filmy pokazujące DH, ale na dzisiaj przygotowałem filmy nie związane z kolarstwem zjazdowym. Każdy z tych filmów oglądałem przynajmniej kilka razy i uważam, że są rewelacyjne. Mowa o filmach z udziałem Dannego MacAskilla.

Way Back Home. Po obejrzeniu tego filmu od razu pokochałem styl i umiejętności Dannego.

Mogę pochwalić się, że podczas mojego pobytu w Szkocji, zupełnie przypadkowo, na kompletnym pustkowiu, znalazłem jedno miejsce, po którym skakał Danny. W filmiku od 6:20.







Następny filmik zrobił na mnie piorunujące wrażenie. Industrial Revolutions.




Teraz bardzo pomysłowy i przemyślany film. Danny MacAskill`s Imaginate




Epecuén. Bardzo klimatyczny film. Powiem szczerze, nie podoba mi się tak bardzo jak poprzednie, ale wciąż warty jest obejrzenia.




Na koniec najnowszy film. Tym razem na nieco innym rowerze, na pięknym Santa Cruz Nomad. Jakiś czas temu, świeżo po premierze, udostępniłem ten film na fejsbukowym profilu bloga. Teraz dodaję go tutaj, bo nie może go zabraknąć. The Ridge- tytuł pasuje do treści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapoznaj się z moimi zasadami komentowania.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...