Bertness wear

wtorek, 11 listopada 2014

Zima nadchodzi!

Dni stają się coraz krótsze i zimniejsze. Nie ma wątpliwości- zima zbliża się wielkimi krokami. Dla wielu ludzi jest to zła wiadomość, ale dla mnie oznacza to tylko przestawienie się z trybu rowerowego na tryb deskowy. Mam nadzieję, że najbliższy sezon zimowy będzie udany.




WHITE POWdER Official Elementary snow video 2012 from ELEMENTARY by Marcin Biernacki on Vimeo.

W planach na ten sezon mam zaliczenie kilku dużych hop, do których przymierzałem się w zeszłym sezonie, ale zabrakło mi odwagi. Nie będę zmieniał sprzętu, oprócz kasku, który rozwaliłem na alpejskich skałach, czyli w dalszym ciągu będę jeździł na:
Decha1- Atomic Alibi Wide 159
Decha2- Flow Mercurial 156
Buty- Burton Ion

Filmy tak w roli motywatora sezonowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapoznaj się z moimi zasadami komentowania.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...